Munkahelyi kapcsolatok

Szerző: Hopeless on 2009.11.08. 18:45

Szar idő van mi?? Egész héten szenvedtem, mert meg voltam fázva...még ma is nyomtam az ágyat és filmet néztem lassan gyílkolva az agyam rózsaszín habos mesékkel. Látványosan szenvedek...de legalább nem lettem még betegebb így a jövő héten már végre alkoholizálhatok munkatársaimmal. Nagyon jó, mert egy két embert nem ismertem A Cégnél, de sikerült szerencsére mindenkivel összebarátkozni és nagyon jól érzem magam odabenn...de mondhatom érdekes dolgok kezdenek kialakulni. Egyik munkatársnőm már összejött az egyik sráccal, a másik munkatársnőm mint kiderült ácsingózik egyik közös munkatársunkra és természetesen ott vagyok én. Az abszolút lúzer, a csendben agonizáló, az érzelmi rokkant aki egy meleget akar megdugni. A legkedvesebb mondatom amit legutóbb hallottam, hogy "annyira jól mutattok együtt"-re már nem tudtam mosolyogni. Akkor sem tudtam mosolyogni mikor a kis piros fekete boxerét mutogatta nekem a héten. Neki lehet jó buli, nekem nem annyira. Nem baj, jövőhéten lesz pár céges iszogatás úgyhogy mindent túlélek..és majd mosolygok a ki kivel alakulásán :D

komment
süti beállítások módosítása