Üröm az örömben

Szerző: Hopeless on 2009.10.25. 13:14

Itten vagyok már! :D Hát bocsi..csak dolgok történtek és el voltam foglalva ezerrel. Legutóbb a sims 3 szippantott be, szóval ezért nem értem rá..kínos mi? Jah egy pár ember mondta már, hogy dugnom kéne, de jelenleg most ennyi jutott. Egyébként köszönöm jól vagyok, ugyanis (dobpörgés és visszafojtott levegő)....FELVETTEK!!! :D:D:D ÓÓÓÓ igen! Megcsináltam! Kúrva jól betettem a seggem a tutiba mi? Nah azért szepegett a picsám ezerrel előtte...de végülis sima ügy volt. Szóval be is rugtunk a barátnőmmel tegnap, mert

1. kellett a lelkivilágomnak

2. hasznos tanácsokkal látott el próbált ellátni, hogy hogyan küzdjem le szexuális jellegű vonzalmamat a melegem iránt

3. szeret

4. erre kell indok???

Egyébként a hétvégém totál agonizálásba telt el. Ugyanis a legkedvesebb munkatársam vaószínűleg széjjel kefélte az agyát valami kis buzeránsal egy romantikus hétvége keretében. Hogy miből gondolom? Neeem nem kérdeztem rá, hogy ugyan mit fog csinálni hétvégén és főleg arra nem hogy kivel. Egyszerűen csak nem volt onlájn...és igen ilyenkor valjuk be őszintén mindenkinek eszébe jut a legrosszabb..nálam ez egy hétvégi dugatont jelent.  De sajnos nő vagyok, geci jó megérzésekkel...és a drága msn függő. Szóval, valami egetverően elfoglalt lehetett egy bizonyos valakivel (utálom), ha még mobilról sem jelentkezett be. De neeem gond, kúrva nagy túlélő vagyok, mosolygok a világra...és majd rá...minden áldott nap.

Nah ismerősöm visszakapta a szakdogáját a tanártól pár javítandóval...azt mondja nem ért hozzá, csináljam már meg...pfff...és erre én mit mondok? Hát persze! :D Legalább nem jár az agyam addig is a melegemen meg az új kis szerzeményén. Bolond vagyok, bolond, bolond, bolond.

Gyerekek, megpróbálok a jövőhéten is írni..de akkor már átjárok dolgozni és haza is kell mennem a munkanélkülibe. Jövő hétvégén meg már költözöm...de ígérem, ha valami van azt úgyis leírom. ;) Nah jó...mindig van valami szal tuti írok. :D Addig is legyetek jók. :)

1 hozzászólás
süti beállítások módosítása