Napjaim :)

Szerző: Hopeless on 2009.11.10. 22:56

Üssetek meg...de basszus gecire szeretem. Egyszerűen nem tudok mit csinálni...annyira édes, de annyira basszus hogy meg lehet zabálni. Tegnap elolvadtam odabenn A Cégnél. Teljesen fel dobta a napom, egyszerűen imádom, hogy valahol belül meg bírt maradni gyereknek. Ma tök szar volt, hogy nem volt benn és hát holnap se lesz, mert kinn lesz terepen...de pénteken CÉGES BULI!!! :D

Valamelyik nap igencsak kibuktam...egyik munkatársam az Ő telefonján keresett és nálam maradt a céges teló egy időre. Aztán munkatársnőm akarta valakinek számát, mondtam hogy megkereshetem a telefonjába, hátha. Benne volt a szám munkatársnőm legnagyobb örömére...én meg vétkeztem. Megnéztem a bejövő sms-ket. És ott volt egy kb egy egy hónapja kapott sms. Egyszerűen nem bírom elmondani az érzést. Csak bámultam magam elé, alig bírtam tartani magam. Persze aztán az sms feladójának neve lett meg arca. Hát persze, hogy mindenki látta rajtam, hogy valami nincs rendben...nyílvánvalóan Ő is. Annyi volt a szerencsém, hogy elmentem megbeszélésre és kitisztult a fejem laza másfél óra alatt. Úgy döntöttem szarok rá, és örülök annak ami van...erre másnap meg volt egy tök jó napom vele. :) Szeretek vele lenni, fantasztikus ember.

Tudnék még írni, lenne is miről de rettenetesen fáradt és álmos vagyok. Igérem holnap írok egy bővített változatot. :)

Addig is, legyetek rosszak. ;)

Jajj update.: A tegnapi beégésem azért csak leírom. Szóval ugye megtaláltam azt az sms-t és hát kiírtam a számot mert hát kellett a "nyomozáshoz". Nah mire írtam rá? Hát persze, hogy arra a tervrajzra amit épp csináltam. Igen ám, csak azt a tervrajzot elvitte egyik munkatársam tegnap, merthogy ma meg holnap abból fognak dolgozni. Aztán az esti kólázás közben a fejembe hasított, hogy bassza meg, akkor azt a tervrajzot az én Melegem fogja a kezében forgatni igen serényen. (igen, ennyire béna vagyok, de ezt megszokhattátok volna) Szóval hívtam munkatársam ezerrel, hogy basszus valamivel tüntesse el a tervre firkantott számot. Persze nagy röhögés a vonal túloldalán, hogy nah mipöcs van már. Mondtam neki, hogy ne is kérdezze csak tegye meg nekem ezt a szívességet és kussoljon. :D Elvileg lesatírozta...remélem rendesen bakker :D

1 hozzászólás
süti beállítások módosítása