Bolond ez

Szerző: Hopeless on 2009.11.03. 09:01

Nah itten vagyok. Ma is egy nap, tegnap is egy nap volt..eléggé fáradékony vagyok mostanában. Mondhatni elfáradtam. De úgy mindenben. Összességében azt kell mondjam, hogy nem csak fizikailag hanem lelkileg is. Eljövök, bármulom egész nap, aztán haza megyek és maradnak az álmaim. Nincs ez így jól. Munkatársam szerint lakva ismeri meg az ember a másikat. Ez ebben az esetben nagyon is igaz, hiszen azt kell mondjam, hogy talán tegnap kicsit összeomlott valami bennem vele kapcsolatban...a srác teljesen kikelve magából üvöltött a főnökével (akit természetesen nem tart a főnökének)...minden esetre bepislogtam rendesen. Úgy gondolom, hogy ha még neki is volt igaza, akkor is tudnunk kell a helyünket ebben a szaros cégben. Mármint persze védje meg magát meg álljon ki az igazáért...de gyerekek ez a hiszti roham...meglehetősen íjesztő volt. Persze én végig kussba voltam, behúztam fülem farkam...leginkább a döbbenettől. Kérdeztem munkatársam, hogy gyakran csinálja-e ezt. Közölte, hogy hoppá, csak nem elkezdődött valami? De csak hümmögtem. Minden esetre mondta, hogy jah, elő szokott fordulni, hogy így ki kel magából és átmegy agresszívbe. Szóval mondhatom szép...nem tudom mi lesz, de ez így jah eléggé nem jön be. Este írtam neki, hogy ha már visszajött szabiból akkor megülhetnénk, hogy bekerültem A Céghez. Persze szinte egy nap sem ér rá a héten, én meg közöltem vele, hogy oké leszarom nem lesz ott és kész. Nem fogok könyörögni, hogy ingyen piálhasson..persze besértődött és ezután nem is írt. Pfff...no comment. Nem baj, túlélem...csak már unom...két hónapja lassan hülye, nem megyek el rajta. Hozzá szólni csak úgy lehet, ha nagyon oda figyelsz minden kis szavadra mert nem tudhatod épp milyen hangulatban van. Kell ez nekem?? Fáradt vagyok. Jó persze én sem vagyok tökéletes és mindenkinek vannak problémái, természetesen velem se könnyű...de gecire unom, hogy állandóan én vagyok a fasz és persze olyan még nem volt, hogy ő hibázott volna...mindegy...mosolyogni és nyelni :D Ehhez már nagyon értek vele kapcsolatban.

komment
süti beállítások módosítása