Triple fun that way..

Szerző: Hopeless on 2009.10.13. 14:50

Az én életem minden, csak nem unalmas. És ez tény. Nem sokáig szoktam unatkozni mert mindig történik valami. Jelen esetben pl. megtalált barátnőm Amsterdamból. Kérdezte, kimennék-e hozzá egy nem akármilyen bulira. Gondoltam, ha ennek a nem akármilyen bulinak arca is van, még lehet is róla szó..Hát gyerekek. Megyek. Ti ugyan mennyit vagytok képesek utazni egy ilyen kefélésért? :D Egyáltalán megéri? Hát hogy a viharba ne!

UPDATE!!! Felmentem iwiw-re...mert tudjátok mennyire imádom. Egyik kedvenc részem a Kit ismerhetek menüpont...no kit dob ki?? Hát a melegem exét..a fiatalt...aki már annyira nem is fiatal...látom nyú pikcsőrje van. Nofene megnézem. Nézem és nézem...az mennyire cink ha dugnám? :D Lássátok..miből lesz a cserebogár!

 

 

9 hozzászólás
süti beállítások módosítása