Nyú

Szerző: Hopeless on 2009.03.04. 21:41

"Gyerekek...itt volt NÁLAM!! :D És tényleg itt volt!! Teljes maga valóságában!!! A tökéletes mosolyával együtt...itt volt még vele a másik munkatársam is és olyan jó volt. És annyira kinyírok mindenkit aki azt mondja RÁ, hogy hülye vagy nem képes semmire. Okos, művelt, kedves és kibaszottúl ért a szakmájához...hát persze hogy foglalt."

Mosolyogtam mikor ezt olvastam. Ez volt az utolsó bejegyzésem amit nem jelenítettem meg, mégis mikor most rákattintottam, hogy új bejegyzés megjelenítette az utolsó mondataimat..már nem is emlékeztem rá.

Whatever.

Igen, élek. Az oldal elköltözött. Kedves volt olvasóim, kitartásotok határtalan ezért dobjatok egy üzenetet, megadom az új címet.

Legyetek rosszak,

Hopeless.

1 hozzászólás
süti beállítások módosítása