Baba váró

Szerző: Hopeless on 2008.06.19. 21:10
Most hívott a barátnőm, hogy KISMAMA! :) Annyira édes volt, hogy gondolt rám és képzeljétek a második ember voltam akinek elmondta a nagy hírt!! Hihetetlen boldog és felszabadult volt a hangja a telefonban és én örültem hogy hallom a hangját...hogy így hallom a hangját. El sem tudom képzelni, hogy vajon mit érezhet most...de abban biztos vagyok, hogy ez az egyik legszebb és legboldogabb nap az életében. Hangosan kacagott és..annyira nem tudom leírni vagy elmondani...de ez a legcsodálatosabb dolog ami az emberrel megtörténhet! :) :) Még mindig folyik a könnyem mert hát elég vegyesek az érzéseim. Egyrészt már alig várom, hogy elkisérjem egy ultrahangra, vagy együtt nézzünk falatnyi ruhákat a kis Tündérnek, vagy hogy először a kezembe tarthassam. A barátnőm fantasztikus ember és biztos vagyok benne, hogy példa értékű anya lesz, csak a másik oldalon ne fájna annyira, hogy sajnos én egyedül vagyok...most kicsit sírok, túlnyomórészt a boldogságtól és picit a magány miatt...
1 hozzászólás
süti beállítások módosítása