Hétköznap

Szerző: Hopeless on 2008.06.16. 18:20
Egy idióta vagyok. Az agresszív fajtából... Ma, hogy hazajöttem kitaláltam (ÉN az okos), hogy le kéne olvasztani a hűtőt, ugyanis nem férek hozzá a fagyasztott darálthúsomhoz...pedig minden áron bolognait akartam enni. Már csak azért is. Tésztával...rengeteg tésztával. Annyira felspanoltam magam, hogy neki is estem az olvasztásnak (természetesen forró víz meg minden játszott), de minden hiába, a fagyasztóm külön életet élt és ezért úgy döntöttem, hogy kinyírom. Neki is estem először késsel, majd csavarhúzóval, de a végén a csak a véső nyert, mellyel sikerült a darálthúst kiszabadítani a jégveremből. ÓÓÓ boldog voltam, de ekkor már rendesen fél nyolc volt, a haverok úton hozzám, én meg még átkozottúl éhesen...gondoltam az szóba se jöhet, hogy esetleg megcsinálom a bolognait és megkínálom őket is..nem nem ahhoz túl írígy vagyok és szodé. Ehhez képest mindenki evett belőle, csak Én nem, mert elkezdtem agresszíven sörözni és úgy felbasztam az agyam, mikor Mr. Szexisten megint Miss No Brain-nel jelent meg karöltve, hogy el is ment az étvágyam. Az még hagyján, hogy a csaj nem emlékszik a nevemre...de az hogy lehet hogy minden másra bezzeg túl jól??!!! Megjelent, az öltözéke hát hogy is mondjam..."hardly anything" és így nyitott:
MNB: ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ sziijjjaaaa, annyyiirraa öörüülööök, hogy meeggiint lááátlaak!!!!
*én nem.
komment: ezt a mondatát 3 icuri picuri puszikával spékelte meg...Istenem mivel érdemeltem ezt, de tényleg???!!! Nah mindegy, a barátaimra való tekintettel eljátszottam a kedves szőke libát....egy darabig.
Én: Jajj szióóó!! Ti újra együtt?? De jóóó!!!
komment: a barátnőm persze hangosan röhögött és még Mr. Szexisten is elmosolyodott. :)
MNB: Nagyon cuki ez a kégli...jó nagy az ebédlő asztal...
*kipróbálnád mi? Álmodj királylány..
Én: Aha.*mosoly
MNB: Mi újság van veled? Mi van a buzi fickóval?
*egyenként fogom kitépni az összes szál mű hajad és megetetem veled...
komment: nah itt egy kicsikét megfagyott a levegő.
Én: Kicsodával? *bambulok rá hülyén, értetlenül, mint aki azt se tudja, hogy mi volt a kérdés.
És akkor látszott, hogy az ártatlan konkrétan elgondolkozik azzal a csökevénnyel a fejében, hogy akkor most talán nem is Én voltam akinek tetszett a "buzi".
MNB: Hmmm..semmi, csak lehet össze kevertelek valakivel.
*te vészesen hülye vagy...
Én: hmm..ok. *mosoly
Ennyit beszélgettem vele. Nem is lehetett volna többet, hiszen a csaj annyira kész volt, hogy egész este csak engem bámult, de hiába mert egyszerűen nem jött rá, hogy akkor most kivel kever...szánalmas.

Egyébként a bolondok előszeretettel keresik társaságom, mivel az utóbbi pár napban nem csak MNB talált meg...beszélgettem a minap Mr. Cutie-val msn-en és egyszercsak megjelenik egy üzenet valamilyen sráctól, aki kb. 2 éve van fenn nálam és max. 4-szer ha beszéltünk és természetesen soha sem találkoztunk.
Minden esetre ő bevallotta el nem múló szerelmét irántam és én nem tudtam, hogy kínomban röhögjek vagy sírjak. Tuti be volt szívva, vagy én nem is tudom...de a beszélgetés vége felé már komolyan el kezdtem félni tőle. Összefüggéstelen mondatok és egyre dúrvább beszólások váltogatták egymást és nem értettem, hogy akkor most Én miről is tehetek és, hogy egyáltalán mit akar. úgy döntöttem, hogy inkább letiltom meg törlöm meg amit lehet...jah és kétszer is le ellenőrzöm, hogy jól be van-e zárva az ajtóm. A legszebb az egészben, hogy tudom, hogy honnan ismerem (anno egy tanulmányomhoz adott pár anyagot), de nemhogy semmit nem tudok róla, már (szégyen nem szégyen) a nevére sem emlékszem. Hát, mostmár nem is akarom tudni...

Mr. Melegről nincs hír...már azt hittem, hogy nem is dolgozik A Cégnél, amikor is egyik munkatársam közölte, hogy szivárvány színű karkötője van...ők azon filóztak, hogy ez azért kicsit "buzis"...én meg azon, hogy mennyire hülyék...meg azon, hogy az arcát tuti angyalok faragták. Minden esetre elég szar napom volt...

Jó éjt.


2 hozzászólás · 1 trackback
süti beállítások módosítása