A Randi

Szerző: Hopeless on 2008.06.10. 20:05
Vagyok. Élek. Lélegzem. De tényleg. Mindent csinálok ami a létfenntartáshoz szükséges...nah jó basszus, majdnem mindent. Szóval hirtelen történt felindulásból (vagy csak szimplán elment az eszem) felhívtam Mr. Blonde-t.
Megbeszéltünk egy találkát és végülis örültem, hogy végre kiszakadok az unalmas hétköznapokból. Hosszasan állva a tükör előtt mérlegeltem a helyzetet és persze az ilyenkor igencsak aktuális kérdések jártak a fejemben mint pl.: Biztos, hogy akarom én ezt? Mi van ha egy retardált bunkó? stb stb. Ezért megelőzvén a dolgokat Mr. Cute tanácsára felkötöttem a hajam, mintegy jelzésképpen, hogy ma -drágám -nagyot -szívtál- mert- engem- nem- dugsz- meg (ha-mégis-akkor-Wentworth-Millernek-hívnak).
És ezzel a lendülettel belevetettem magam A Randiba. Nah hát az, hogy a srác elve egy motorral érkezett (ráadásul a nagyobbik fajtából), eleve még szorosabbra húzta az övemet a nadrágomon..elmondta, de tényleg, hogy milyen motor, de könyörgöm...ha egy csaj
mégcsak annyit se nyög, hogy szép-járgány, akkor minek eröltetni a témát?
Őszinte leszek. Nem szeretem a motorokat..és most finom voltam és nőies. Valójában leszarom, hogy mennyibe került és, hogy mennyibe fáj a fenntartása egy ilyen dögnek. Nah mindegy...végülis nem azért mentem, hogy ítélkezzek a hobbija felett. Szóval a beszélgetésünk nagyjából rövid volt és nem is emlékszem mindenre...de, hogy mire gondoltam közben, nah arra kristálytisztán.
Kávé rendelés, milyen volt a napod és társai. És aztán elkezdte.
Ő: Hétvégén voltam a nyaralómban-sok a meló vele-most épp vettünk két plazmát, mert kezdődik az EB és hát ugye valamin nézni kell...
*ú bazd meg...
Én: Aha.
Ő: Jó lett volna, ha ki is megyünk haverokkal, de választanom kellett, hogy 2 hét Kalifornia, vagy EB...
*miért apuci korlátozza a hitelkártyád?
Én: Aha.
Ő: Tényleg, hova mész idén nyaralni?
*a munkahelyemen egész kellemes a klíma...
Én: Még nem döntöttem el. Te?
*Mi a francért kérdezek egyáltalán?
Ő: Óh igen, vacilálunk a haverokkal, hogy vagy.....
Igen ekkor már erősen vágytam egy tequilára (nem nem egy felesre, minimum fél üvegre!)
*ilyen nincs...
Aztán gagyogott megint valamit a motorjáról, meghogy 4 hónapja volt vele egy esése, de valahogy bunkó vagyok és leszartam. Néztem a szemét, ami világosban mégsem tünt annyira szép kéknek...legalábbis fele olyan szép sem volt mint Mr. Melegé...és Én hozzá tettem a mércét...ezzel kibasztam magammal, hiszen jó magasra tettem és most meg itt szívok...minden esetre a teste kifogástalan volt és igazán helyes, amikor mosolyog. Komolyan eljátszottam egy röpke pillanatra, hogy megér egy menetet csak...ne szólaljon meg ezen a fellengzős hangon meg a beképzelt modorával.
Ő: bla blanemtom-van egy mercedesem-fekete-imádom a színét-a fekete a kedvencem-neked?
*Az a csaj engem bámul?
Én: A zöld.
Ő: Aha. Nem vagy éhes kérsz valamit enni? Vagy menjünk valahova?
*úúúú valaki már nagyon kefélne...az a csaj mit bámul??
Én: Nem vagyok éhes köszönöm, de igyunk még egy kólát.
*ha a csaj idejön és lekap mert leszbikus, Én esküszöm haza megyek és felkötöm magam...
Ő: Ok.
Kóla rendel, további sablon szövegek, nyálas-cicababát-döntős dumák, és a csaj aki TUTI rám volt indulva, elhagyta a kávézót. És nemsokkal rá mi is.
Az igazat megvalva, tényleg nem sokat beszéltem...nem láttam értelmét elmondani neki, hogy Én ugyan mit szeretek és mit nem, de illedelmesen mosolyogtam rá, minden egyes csajozós beszólás alkalmával...igen, áldottam az eget jah és Mr.Cute-t, hogy felkötöttem a hajam. ;)
9 hozzászólás
süti beállítások módosítása