Pókolj meg!

Szerző: Hopeless on 2009.10.16. 17:29

Jujj gyerekek. Szánalom vagyok a köbön. Ezen nincs mit megvitatni...barátnőmmel regeltünk erre a csajok és pasik iwiw (mert imádom) alkalmazásra. Lehet ismeritek..3 választás van.

1. Igen Névvel (bejön a pasi és névvel mondasz igen így látja hogy ki vagy)

2. Igen név nélkül (értelemszerű)

3. Nem

Nyomkodom a nem-eket ezerrel és faszom kivan, mert automatice azok a hapsik jönnek be, akik hasonlítanak Rá. Teszem azt a haja vagy a mosolya..ŰBERCINK! Jah és persze aki bejönne azt naná hogy még plusz száz nő is akarja rajtam kívűl. Pfff...no comment. Van ennél lentebb?? Igen van..asszondja, MEGPÓKÓLHATOM az illetőt! GECIIII! ÁÁÁÁÁ! Nem hiszem el, hogy idáig jutottam :D

Ám kúrva jó vagyok..végeztem a szakdogával! Rekord idő alatt! mondhatni 3 nap. :) Hát nem vagyok ügyes?

Egyébként semmi nem történt...a felvételi elbeszélgetést átrakták keddre, aztán költözés. Úgyhogy még mindig lógok a levegőben, csak az nyugtat meg hogy több embert is át akarnak venni A Céghez. Hétvégén el kéne mennem tombolni, mert már nagyon rámférne..de pénzt is kéne keresni ugyebár, mert kell a repjegyre :D

UPDATE!!: A barátnőm is csekkolta a melegem exét...ő is dugná! Látjátok?? Nem vagyok annyira gáz, nincs velem gond :D

5 hozzászólás
süti beállítások módosítása