Shopaholic

Szerző: Hopeless on 2009.10.10. 18:23

Amikor egy nő ott áll a próbafülkében és épp a magára aggatott ruhadarabot mustrálja igen kritikusan, akkor mindig három kérdés merül fel benne. Természetesen ebben a sorrendben ahogy én most leírom.

1. Jól áll nekem?

2. Vajon tetszene Neki? (és igen! mindig van valaki, aki miatt feltesszük ezt a kérdést, még akkor is, ha épp szinglit játszunk)

3. Mennyibe kerül?

Ha az első két kérdésre adott válaszainkkal meggyőzzük magunkat, hogy "Ó igen, abszolút dögös vagyok!" akkor tulajdonképp a harmadik kérdés feltevése teljesen értelmét veszti..meg kell venni. Ó és igen, az új ruhadarabbal a kezünkbe egészen a pénztárig nyomhatjuk el a mélyen gyökerező boldogtalanságunkat...de amint kilépünk az üzletből, az eufórikus érzés már tovább is száll.

A kedvenc színe a piros..nem jellemző a ruhatáramra a piros szín..habár szeretem, csak nem feltétlen rajtam. Mégis azt vettem észre, hogy egyre több kiegészítőm pompázik ebben színben és tegnap jött a felismerés, mikoris ott álltam egy szürke-piros összeállításban a próbafülkében. Mégis mi a faszom??? Félelmetes mikor az ember tudatalattija elkezd dolgozni...irdatlan tempóval kezdtem letépni magamról a ruhát, hiszen nálam nemhogy a harmadik pont, de a második is értelmét veszti...és innentől kezdve az, hogy jól állt nekem már nem dobott fel...mivel a következő kérdésre a válasz, határozott NEM volt részemről...szánalmas vagyok.

Szánalmas vagyok mert nem beszéltünk már pár napja és csak dekkolok az msn előtt és várom, hogy írjon. Napi 8-10 órákat beszélgettünk msn-en, szinte minden áldott nap. Ha nem voltam internet közelben, akkor felhívott és képesek voltunk akár 1 órán át is beszélni telefonon. És most semmi...napok óta. Igen, valószínűleg neki fel sem tűnik..csak nekem hiányzik rettenetesen. Egyszerűen imádtam vele beszélgetni..mert bármiről lehetett vele..mindenről volt véleménye...és engem érdekelt minden vele kapcsolatban. Az előző munkahelye, a tanulmányai, a családja, barátai (függetlenül attól, hogy azok között ki a meleg és ki nem)..és persze apróságok..."makaróni vagy spagetti?"...A válasz spagetti.

Nyomorultul érzem magam. Mindegy, holnap Szeged barátnőmmel és veszek egy új csizmát.

4 hozzászólás
süti beállítások módosítása