Növényemnek...

Szerző: Hopeless on 2008.06.03. 18:46
Kérlek, ne haragudj a mai viselkedésemért. Kétségbe vagyok esve és mivel nem tudom mit csináljak ezért sajnos azoknak az embereknek esek neki, akiket egyébként soha nem bántanék. Rájöttem, hogy a viselkedésem kezd kicsit infantilissá válni és EZ tényleg nem vall rám. Mivel a legkevésbé sem szeretném eltolni magamtól azokat az embereket akiket tényleg tiszta szívemből szeretek, ezért megkímélve magamat a hallgatás mellett döntöttem, ami jelen esetben talán a legkönnyebb megoldás, de legalább nem szül haragot vagy bármi féle megaláztatást.

Igen, talán gyáva vagyok...gyáva mert félek az elutasítástól és féltem az egzisztenciám amit ez a munka nyújt nekem. Ezért jobb ha hallgatok.
Igen, talán egoista vagyok...dehát ki mást vehetnék figyelembe jelen helyzetben? Talán Őt? Aki talán már a nevemre sem emlékszik? A barátaimat? Miattuk is, hidd el jobb ha hallgatok.
Úgy gondolod, hogy talán rossz döntést hoztam és alakulhatott volna másképp is? Hiszen Te is tudod nagyon jól, hogy ebből soha nem lesz happy end, bármennyire is szeretnénk....ezért jobb ha hallgatok és így talán elviselhetőbb a fájdalom.

Mindezek mellett úgy gondolom, hogy nem az a rész lett volna a legrosszabb amikor kimondja, elmondja vagy megjegyzi. A legjobban az fájt volna, hogy ha a közeledésem miatt teljesen elzárkózik, nyíltan kerül vagy ami a legrosszabb, hogy ha esetleg megvet.

Remélem megértesz és elnézed hibáim.

Végül az egyik nagy kedvencem:


1 hozzászólás
süti beállítások módosítása